Posted On 05:55 by m4ry3n ' |

Cum sa iti Promovezi Blogul. Continutul Sau. [1/3]


Cel mai important aspect in vederea promovarii unui blog, este continutul acestuia. Vizitatorii ajung pe blog pentru a afla informatii, pentru a citi articolele, pentru a cunoaste continutul acestuia. Daca continutul nu este de calitate, vizitatorii nu revin.

De cele mai multe ori cand apare intrebarea “Cum sa imi promovez Blog-ul?” sau “Cum sa obtin mai multi vizitatori?”, cunoscatorii in domeniu raspund printr-o replica de genul “Continutul este important ! (Content is King)”. Daca acest raspuns se potriveste acelor blog-uri facute “din joaca”, pentru acelea care s-a depus destul efort in decursul timpului, raspunsul ar trebui detaliat.

Relevanta
Mai precis, NU doar continutul este cel mai important, ci relevanta continutului este mai importanta. Este important ca vizitatorii (cititorii) blogului sa primeasca ceea ce cauta. Exista un motiv pentru care acestia ajung pe site-ul dvs. si este normal acesta sa se ridice la asteptarile vizitatorilor. Daca acestia cauta ultima melodie a lui Dan Balan, atunci ar fi bine sa gaseasca mai multe detalii despre aceasta. Daca acestia cauta oferte promotionale atunci ar fi frumos sa gaseasca informatii despre reducerile de sezon practicate de cele mai importante magazine. Daca acestia sunt interesati de poze nud cu Andreea Balan ar trebui sa gaseasca pe blog poze cu respectiva vedeta, purtand cat mai putine haine.
Numele unui articol trebuie sa fie reprezentativ pentru intreg continutul acestuia.

Consecventa
Un alt aspect important este consecventa. Atunci cand se urmareste o anumita categorie de vizitatori, articolele trebuie sa se incadreze intr-o tematica generala a blog-ului. Daca astazi un vizitator citeste un articol despre cum sa schimbi placutele de frana la Dacia Logan, iar data viitoare cand revine pe site va citi impresiile personale legate de filmul vazut in weekend, va fi destul de greu sa obtineti un grup de vizitatori fideli. Cred ca orice blogger ar trebui sa aiba ca scop convingerea noilor vizitatori sa revina.
Bineinteles ca, in cazul blog-urilor personale, unde nu exista un target bine definit, articolele se pot inscrie in mai multe categorii. In acest caz este important modul in care sunt scrise articolele, si cat de bine prinde acesta la public.

Consistenta
Indiferent de domeniul in care se incadreaza blog-ul, recomandat este ca acesta sa fie consistent. Articolele trebuie sa prezinte informatii suficiente pentru ca vizitatorii sa obtina raspunsuri la intrebarile care i-au determinat sa il citeasca. In acelasi timp, este recomandat ca blog-ul sa fie actualizat constant. Chiar daca nu zilnic, se poate stabili o perioada in care blog-ul sa fie actualizat, fie ea o saptamana sau 3 zile, perioada ce trebuie respectata. Aceasta regula va “tine aproape” vizitatorii blog-ului, si, in mod indirect, va genera continut pentru motoarele de cautare.

Calitate
Personal, recomand calitatea inaintea cantitatii. Daca doriti sa creeati un articol despre un subiect care s-a discutat in ultima perioada prin blogosfera, incercati sa precizati informatii noi. Nu are rost sa prezentati aceleasi informatii sub alta forma. De cele mai multe ori, utilizatorii de internet citesc mai multe bloguri, si este foarte posibil ca vizitatorii fideli blogului dvs. sa fie fideli si altui blog. Ar fi plictisitor ca acestia sa citeasca aceleasi informatii despre … “Fabrica Nokia de la Cluj” pe toate blogurile pe care le urmaresc.

Aspect
In acest caz, prima impresie conteaza. Desi sunt foarte multe site-uri care ofera teme pentru WordPress (sau orice platforma de blogging folositi) este recomandat sa va diferentiati de marea majoritate. Ar trebui sa invatati un pic de CSS si editare foto, pentru a personaliza una dintre temele gratuite pe care o puteti gasi pe site-uri ca wpthemesfree.com
Folositi imagini si clipuri video in articole. Acestea atrag cititorii, si confera un aspect modern site-ului. Continutul video este mai usor de urmarit. O imagine face cat 1000 de cuvinte

Desi in foarte multe cazuri consecventa, consistenta si calitatea sunt factori ce necesita un efort considerabil, in special datorita lipsei timpului, tot acestia sunt si factorii care fac diferenta dintre un blog de succes sau un fiasco. Orice efort suplimentar este fara rost, daca acesti factori nu au fost luati in considerare.

Sursa

0 Response to ' '

Trimiteți un comentariu